Produktywność #1

07:48


 Hejka kochani 💗 - dziś przychodzę do Was z nową serią postów u mnie - o produktywności (próbuję zmotywować samą siebie do pracy😂). Dziś pogadamy o rzeczy absolutnie niezbędnej w mojej pracy - to do listy!

✨Twórz listę dzień wcześniej, żeby już od rana wiedzieć, co musisz zrobić konkretnego dnia! Jak robię takie listy? Zapisuję na niej WSZYSTKO - od rzeczy codziennych takich, jak zjeść śniadanie, wypić kawkę, posprzątać, aż po teksty do przeczytania, pracę i zajęcia. Dlaczego? Bo wykreślanie tego, co zrobione motywuje mnie do działania

✨Nie zapisuj na liście zbyt wielu rzeczy z kategorii „muszę to zrobić”, bo to cię zestresuje i przez cały dzień będziesz czuć presję, że jeszcze tyle musisz zrobić - lepiej podziel takie zadania na kilka dni⭐️ 

✨Rozpisując dzień skup się na godzinach - postaraj się +/- określić ile czasu zajmie ci dana czynność i ile przerw będziesz potrzebować (time-blocking u mnie się bardzo sprawdza, bo ustalam sobie nawet to, jak wykorzystam przerwy i co podczas nich zdążę zrobić - przez Co lepiej wykorzystuje czas)

✨Używaj kodu kolorystycznego, wtedy patrząc na swoją listę zauważysz od razu ile czeka cię w tym dniu obowiązków - np. u mnie 💙niebieski = muszę to zrobić; 🧡pomarańczowy = praca; 💛żółty = zajęcia; 💗różowy = przyjemności; 💚zielony = treningi; 

✨Najważniejsze - nie przejmuj się, jak nie uda ci się zrobić wszystkiego jednego dnia! Nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli i to też jest ok!

Jakie wy macie sposoby na robienie TO-DO list❓



You Might Also Like

2 komentarze