Celebration Fashion Festival by LEXUS i YT

14:55

Hej kochani! Dzisiaj mam dla Was post dosyć krótki, w którym jednak dużo mam Wam do powiedzenia. 27 lutego byÅ‚am na pokazie Celebration Fashion Festival by LEXUS. ByÅ‚ to pokaz charytatywny, z którego dochody przeznaczone byÅ‚y dla maÅ‚ej Nikoli Kubiak, która choruje na nowotwór zÅ‚oÅ›liwy. CaÅ‚a impreza zaczęła siÄ™ o godzinie 20. Przybyli na niÄ… tacy projektanci, jak Patryk Woch, DeVu, Simply Flawless, SÅ‚awomir BrzeziÅ„ski oraz projektantka, która przyleciaÅ‚a prosto z Francji - Agnes Wuyam. KonkurujÄ…ce ze sobÄ… marki, zÅ‚Ä…czyÅ‚y siÄ™ specjalnie, aby zdobyć pieniÄ…dze na szczytny cel. Gotówka byÅ‚a gromadzona poprzez licytacjÄ™ ubraÅ„, mebli oraz kosmetyków od partnerów akcji. ByÅ‚ to mój pierwszy taki event i mam nadziejÄ™, że nie byÅ‚ on ostatni. Wszystko tam byÅ‚o dla mnie nowe - Showroom, sam pokaz, spotkanie twarzÄ… w twarz ze znanymi osobami, ale również możliwość zobaczenia na żywo, znanej z telewizji Wiktorii GÄ…siewskiej. 
Pewnie wiÄ™kszość z Was też nigdy nie byÅ‚a na takim wydarzeni, dlatego wiÄ™kszość pokazu nagraÅ‚am dla Was i razem z moim kolegÄ… zgraÅ‚am w spójny filmik. To oznacza.... Owszem! Zaczynam nagrywać na YouTube. Każdy z nas musi siÄ™ rozwijać, dlatego ja stawiam krok dalej w mojej "maÅ‚ej karierze", bo marzenia trzeba realizować. MuszÄ™ przyznać, że zobaczenie nazwy swojego bloga, na karteczce na krzeÅ›le byÅ‚o dla mnie już wielkÄ… przyjemnoÅ›ciÄ…. Nadal nie mogÄ™ uwierzyć w to, co siÄ™ dzieje. Nie macie nawet pojÄ™cia, jaka szczęśliwa jestem z tego, że wszystko siÄ™ tak rozwija. JeÅ›li widzicie ogromnego "banana" na mojej twarzy, to byÅ‚ on na niej caÅ‚y czas i jest nadal. Jestem szczęśliwa, że mój blog nie stoi w miejscu, tylko siÄ™ rozwijam. I to nie ja siÄ™ rozwijam, ale my. Dlatego po raz kolejny dziÄ™kujÄ™ Wam za nasz sukces. Jedyne, co mogÄ™ powiedzieć to oby tak dalej! 
Na koniec wstawiam tutaj parę zdjęć zrobionych na pokazie przez fotografa (niestety mój poziom fotografii jest o wiele niższy). Zapraszam Was na mojego YouTube i dziękuję za to, że nadal ze mną jesteście!

https://www.youtube.com/channel/UCixtzbSHpg7JyMKmM277lWA


A to zdjęcia strojów z pokazu, które również możecie zobaczyć na filmiku.







Jak Wam siÄ™ podoba pomysÅ‚ YouTuba? Jakie filmiki byÅ›cie chcieli u mnie zobaczyć? 

Celebration Fashion Festival by LEXUS

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Beautiful Fashion blog, like it a lot!
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back.
    http://angelsbeautylove.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. O to super, że zaczynasz przygodę z YouTubem :) Będę oglądać :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać że ta czerwona suknia to 1 klasa!!! Tylko gdzie w takiej wyjść, jak się nie chodzi na przyjęcia :)

    Co do YT - rzadko oglądam modę na materiałach wideo (żadnego vbloga nie subskrybuję), a jeśli już, to włączam telewizję z jakimś kanałem modowym. Jakoś nie chce mi się nigdy grzebać po YT, za to zdjęcia jak najbardziej. Co nie znaczy, że materiały wideo nie są rozwojowe. Po prostu ja nie lubię.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wydarzenie, też bym chciała wziąć w takim udział :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że zostałaś zaproszona na takie przycięcie i fajnie że postanowiłaś dać z niego relacje na yt :)
    GratulujÄ™ zaproszenia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę filmik więc biorę się do oglądania ;)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancko, życzę samych sukcesów z YT
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam.

    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że tam byłaś :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?

    AS-Agne

    OdpowiedzUsuń
  10. Go ahead and keep those favorite shirts emilygowns elvish wedding dress reviews hat have seen better days in the fit department. And don't worry about buying that perfect shirt that's a bit too small, because with this simple alteration technique, you can make any shirt fit like a glove.emilygowns www white dresses reviews

    OdpowiedzUsuń