Tv Series

13:24

Czy uwierzycie, że jest już grudzieÅ„? Ja nie mogÄ™ przyjąć do wiadomoÅ›ci, że czas tak szybko upÅ‚ywa...  Dla mnie jesieÅ„/zimna to idealny czas, żeby oglÄ…dać ulubione filmy lub telenowele, bÄ™dÄ…c zawiniÄ™tym w ciepÅ‚y koc. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem typowym serialomaniakiem (nie wiem, czy takie sÅ‚owo istnieje, ale wÅ‚aÅ›nie ono mnie okreÅ›la). Dla mnie filmy mogÅ‚yby nie istnieć, a ich miejsce mogÅ‚yby zastÄ…pić tylko odcinkowe seriale. PrzygotowaÅ‚am dla Was post o moich ulubieÅ„cach (trochÄ™ tego jest,ale ja wymieniÄ™ Wam tylko Top 5), dlatego, że uwielbiam je oglÄ…dać i mam nadziejÄ™, że też Wy polecicie mi jakieÅ› "pereÅ‚ki".
#1 Pretty Little Liars
Serial opowiada o czterech dziewczynach, które po zaginięciu przyjaciółki zaczęły dostawać wiadomości z groźbami od tajemniczego "A". Akcja serialu bardzo się rozkręca. Bohaterki są różnorodne - mózgowiec, lesbijka, dziewczyna nauczyciela i złodziejka. Każda z dziewczyn ma swój sekret, który nie wiadomo skąd zna "A". Nie raz zastanawiałam się, czy bohaterki tym razem przeżyją, ale nie tylko dreszcz emocji jest ekscytujący, ale również bardzo atrakcyjne męskie postaci. Im więcej odcinków się obejrzy, tym bardziej nie można się doczekać kolejnych.



#2 American Horror Story
Trudno jest jednoznacznie stwierdzić, o czym opowiada fabuła. Każdy sezon rozpoczyna nową historię. Osoba zaczynająca oglądać ten film, może zacząć od obojętnie którego sezonu. W zależności od upodobań możemy wybrać - 1. sezon, który opowiada o nawiedzonym domu, 2. o szpitalu dla ludzi psychicznie chorych, 3. o czarownicach, 4. o cyrku lub 5. (najnowszy) o hotelu. Serial ma w sobie specyficzny klimat, gdyż akcja każdej historii dzieje się w przeszłości, która jest przedstawiona bardzo realistycznie. (Dodatkowym plusem jest rola Lady Gagi w 5 sezonie, która moim zdaniem jest rewelacyjna).


#3 Scream Queens
Jest to serial, opowiadajÄ…cy o akademiku, w którym zaczyna grasować morderca - czerwony diabeÅ‚. Film jest bardzo przekoloryzowany, ale przez to Å›wietnie widać zachowanie nastolatek i nastolatków, którym chodzi tylko o popularność (przykÅ‚adem tego sÄ… serialowe Chanels). OczywiÅ›cie studenci próbujÄ… dojść do tego, kto jest zabójcÄ…, ale przy tym wielu z nich ginie, dowiadujÄ… siÄ™ o mrocznej przeszÅ‚oÅ›ci szkoÅ‚y, ale też poznajÄ… miÅ‚oÅ›ci i obalajÄ… mity o tym, że w szkole chodzi tylko o naukÄ™. Jest to luźny, zabawny serial, który bardzo przyjemnie siÄ™ oglÄ…da. 


#4 The Vampire Diaries
Jest to serial o wampirach (jak sama nazwa mówi). Podobnie, jak w American Horror Story, niektóre wÄ…tki przenoszÄ… nas w przeszÅ‚ość. PokazujÄ… genezÄ™ wampiryzmu, ale również odwiecznÄ… walkÄ™ pierwszych wampirów (pierwotnych) z ludźmi, czarownicami lub hybrydami. Moim zdaniem serial wciÄ…ga różnorodnoÅ›ciÄ… - sÄ… w nim wÄ…tki miÅ‚oÅ›ci, nierealistycznych zdarzeÅ„, czarów, przyjaźni, ale też wystÄ™pujÄ™ baaardzo przystojny aktor, który gra Damon'a (ci, który oglÄ…dajÄ… to zrozumiejÄ…). 


#5 The Simpsons 
Wiem, że ten serial kompletnie nie pasuje do powyższych, ale uwielbiam siÄ™ Å›miać z tej niecodziennej rodzinki. Każdy z Was na pewno o nim sÅ‚yszaÅ‚, dlatego nie bÄ™dÄ™ zbytnio zagÅ‚Ä™biać siÄ™ w szczegóły. Odpowiednikiem tego filmu jest Family Guy, którego też uwielbiam, ale na szczycie pozostaje grupka żółtych ludzików. 


A Wy macie mi jakieÅ› seriale do polecenia ? <3 OglÄ…dacie któryÅ› z moich ulubieÅ„ców? 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ciekawy post! :)
    Ahs najlepszy! ♥

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie ogladam serialów bo niestety brak mi czasu :(
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio nie wiedzieć czemu nałogowo oglądam House. :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :) Też oglądam TVD
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie cena wkładów to napewno ten aparat byłby popularniejszy :c
    www.fabledream.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam PLL! Jestem już na 4 sezonie :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polecam teen wolf oraz the originals (spin off) do tvd. TW opowiada o nastoletnim chłopaku który przez przypadek zostaje ugryziony przez wilkołaka i musi radzić sobie z problemami które z tego wynikły. TO opowiada o rodzinie pierwotnych, czyli np o Klausie (: zapraszam również do mnie http://littleewolf.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Regardless of whether you’ve chosen the perfect dress glamchase turqioise prom dresses with lace uk reviews for your occasion or you simply have an enquiry about our collections or stockists, please don’t hesitate to contact our team. glamchase red shoulder strap plunging neckline maxi dress reviews

    OdpowiedzUsuń