Madrid

02:40

Hej kochani! Kilka dni temu wróciłam z Madrytu. Szczerze to aż żałowałam, że wracam do Polski, bo pogoda była piękna - były 24 stopnie i słońce, a po powrocie chmury i deszcz... Głównie w Hiszpanii podziwiałam muzea sztuki i muszę przyznać, pomimo iż „starsze” dzieła są piękne, to i tak większą głębie mają dla mnie nowoczesne obrazy, nawet te abstrakcyjne, ale każdy ma swoją opinię. Chodziłam na spacery (średnio 15 kilometrów dziennie), ale byłam też w paru sklepach. Nie kupiłam aż tylu rzeczy, ale to chyba dobrze, bo i tak ledwo zapinałam walizkę. W jednym muzeum miałam okazję, żeby porobić trochę "blogowych" zdjęć, bo były tam piękne białe ściany – fani Tumblr zrozumieją ten zachwyt. Ubrana byłam w dwie rzeczy kupione właśnie w Madrycie, w Primarku - kurtkę i spódniczkę. Na pewno słyszeliście o tym sklepie, bo jest on bardzo znany wszędzie, ale nie w Polsce... Autorem zdjęć jest ten przystojniak po lewej, wiem, że to czyta :*, dlatego przed 214 osobami mogę go pochwalić, ponieważ zaczął chodzić na zajęcia fotograficzne, żeby robić mi zdjęcia na bloga, co jest bardzo miłe <3 . A co do Madrytu, to mogłabym tam mieszkać, pomińmy to, że kompletnie nie znam hiszpańskiego.. Plus dla fanów kawiarni Starbucks - w Hiszpanii średnia kawa odpowiada wielkością naszej dużej kawie, a kosztuje o wiele mniej, co jest dużym plusem.









A Wy byliście ostatnio na jakimś fajnym wyjeździe? Chętnie o tym poczytam :). 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Przepiękne zdjacia :* świetny look :*
    Bardzo fajnie sie czytało ! Dziękuję za komentarz i obserwacje :* ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Ja niestety ostatnio nie miałam okazji nigdzie wyjechać.. Ale fajnie się czyta o wyjazdach ^^
    Pozdrawiaaam :**

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia <3
    http://noworneverdie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim prawem wyginasz tak stopy i potrafisz ustać...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAH tak wyszło :P taka super zdolność :3!

      Usuń
  5. Zazdroszczę! MIło ze strony kolegi, że teraz będziesz mogła go wyzyskiwać :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wszystko dobrałaś!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super wyglądasz :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :) Zapraszam do mnie, aby uzyskać więcej informacji!
    Liebster Blog Award --- klik
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjecia. Zazdroszcze też bym chciala tam polecieć:) piekna stylizacja.
    http://iwilittleworld.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

  10. Wow miejsce genialne na zdjęcia! Zadrościmy Ci wyjazdu :( Przydałoby sie w Polsce troche słońca

    OdpowiedzUsuń
  11. minel ball dresses western australia reviews
    minel belts for wedding dresses reviews
    minel silk dressess evening dressess reviews
    minel debutante gowns reviews
    No matter if you have chosen the right dress for your event or simply have an inquiry about our collections or retailers, please do not hesitate to contact our team. https://www.minel.com.au

    OdpowiedzUsuń