BLOG

01:23

Hej kochani! Po pierwsze chciałabym Was przeprosić za dosyć długa nieobecność, ale oficjalnie wracam! Dzisiaj mam dla Was post, w którym chce Wam powiedzieć trochę o moim blogu, czyli jak to wszystko się zaczęło. Na początku blog był wielką tajemnicą i nie chciałam, żeby ktokolwiek ze szkoły lub ze znajomych o nim wiedział. Teraz z perspektywy czasu uważam, że takie podejście było głupie. Bałam się głównie jakiś "hejtów" na moją stronę, ale nie można negować czyjejś pasji i tego, co ta osoba robi!

Dlaczego zaczęłam prowadzić bloga? Od zawsze fascynowało mnie życie innych blogerek, ciekawiła mnie ich popularność, kreatywność i rożne pomysły na stylizacje. Też marzyłam o takiej karierze, pracy i hobby. Zaczęło się od bloga Stardoll (każdy przez to przechodził Hahaha), potem założyłam blog z koleżanką, ale po paru postach nasze zaangażowanie się skończyło, a blog został usunięty. W sierpniu rok temu moja przyjaciółka podsunęła mi pomysł założenia kolejnego bloga. Bez zastanowienia stwierdziłam: "Tak! To jest to, co chcę robić!". Tak właśnie powstała strona zozolekk.blogspot.com, której nazwa zmieniła się na Royal Princes.


Co oznacza nazwa mojego bloga? Tak właściwie to jest ona kompletnie bezsensowna, ale kiedyś Tumblr mi ją podsunął i tak już zostało. Nazwa znaczy królewska księżniczka (pomińmy literówkę Princes przez jedno S, ale jest ona dlatego, że nazwa przez dwa S była zajęta hahah - jakoś sobie radzić trzeba! ).


Jak piszę? Język mojego bloga nie jest jakoś bardzo w stylu rozprawek lub opowiadań... Często używam skrótów myślowych, słów typu super, zapominam o przecinkach i dodaje emotikony. Ale taki język jest, według mnie, "milszy" do czytania i do pisania. Uważam, że bardzo ważne jest też nawiązanie "więzi" z czytelnikiem. Osoba, która aktualnie czyta post powinna czuć, że tekst jest skierowany personalnie do niej, albo do grona osób, które uwzględnia też tą osobę.


O czym piszę? Pomysły na posty przychodzą mi w najróżniejszych chwilach. Lubię robić notki ze stylizacjami, różne tagi, pisać porady i dzielić się z Wami "pierdołkami" typu: co dzisiaj kupiłam. Bardzo podoba mnie się również pisanie recenzji oraz tworzenie postów sponsorowanych przez zagraniczne sklepy. Moim zdaniem blog jest formą przekazania tego co myślimy i pokazania się szerszemu gronu osób.


Co mnie motywuje w moim blogu? Motywacją dla mnie są moi czytelnicy - czyli WY. Fakt, że coś, co napiszę przeczyta ponad 200 osób jest niesamowity! Nie jestem w stanie wyobrazić sobie wszystkich w jednym miejscu, ponieważ taki tłum jest dla mnie nie do pojęcia! Uwielbiam czytać nowe komentarze i Wasze emaile do mnie, a rosnąca liczba czytelników i wyświetleń, strony, jeszcze bardziej dodaje mi energii do działania.





Jak wygląda proces tworzenia posta? Na początek liczy się pomysł. Nie ma sensu pisać, jeśli ma się pustkę w głowie, a notka ma wyglądać tak: "Hej! U mnie nudno, ale piszę, żeby nie było, że kończę z blogiem". Stanowcze nie! W znalezieniu tego idealnego pomysłu pomagają mi strony typu Tumblr, albo We Heart It. Gdy już mam natchnienie zabieram się za wykonanie potrzebnych zdjęć. Gdy już są gotowe zostaje mi tylko napisanie tekstu. Potem wklejam do niego zdjęcia, sprawdzam całość (około pięć razy), a potem publikuję artykuł na stronie i czekam na Wasz odzew.



 zdjÄ™cia robione razem z: @secretriverss i @barszcz_z_koldunkami



SNAPCHAT - ZOZOLEKK

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia :)
    Nawet nie wiedziałam ze w nazwie bloga jest literówka :D
    Pozdrawiam
    http://paaullina-blog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis i świetne zdjęcia :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kapelusz miazga! zostawiam u ciebie obserwacjÄ™!

    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kapelusz! W ogóle ciekawe wpisy :D
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać w komentarzu
    http://greenteatime101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super kapelusz, bardzo ładne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelutek miażdzy wszystko - extra :) Jesli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj, odwdzięczę się :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Bardzo fajny post.
    Ja chyba do teraz boje się hejtow ze strony znajomych, ale nie utrzymuje bloga w aż takiej tajemnicy jak kiedyś.
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com
    PS. Co powiesz na wzajemnÄ… obserwacjÄ™? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem interesujący post, zgadzam się co do kwestii z postami, jeśli nie mamy o czym to lepiej przeczekać. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog! Zapraszam do mnie! Nowy post!
    - life-thath-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Zapraszam do mnie! Nowy post!
    - life-thath-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Are you tired of searching beautiful wedding dresses and prom dresses with high quality and best fit? gives you a surprise.
    jadegownshop long gown picture reviews
    jadegownshop debs dresses in enniskillen reviews

    OdpowiedzUsuń