Chubby Bunny Challenge - jest nas już 200!!!

04:34

Hej kochani! Chciałabym Wam bardzo podziękować za to, że dobiliśmy do 200 czytelników! Jest to dla mnie na prawdę świetne uczucie, gdy widzę, że to co robię się Wam podoba. Przez ten czas gdy jestem tutaj na prawdę wiele się zmieniło - oczywiście na lepsze, a to wszystko WASZA zasługa! Gdy zakładałam blog to nie myślałam nawet, że będzie go czytać 100 osób, ale teraz wiem. że przy odpowiedniej ilości pracy nad tą stroną, razem możemy zrobić coś wielkiego. Mam nadzieję, że za jakiś czas będziemy wspólnie świętować 2000 czytelników!  Z okazji (na razie) 200 obserwatorów przygotowałam niecodzienny post - wyzwanie. W tym wpisie główną rolę odgrywa filmik. Pomyślałam, że fajnie by było wstawić coś lekkiego i przyjemnego, dlatego jak byli u mnie znajomi - przyjaciółka Ola i kuzyn Piotrek, to postanowiłam nagrać challenge razem z nimi. Chodzi w nim o to, żeby wkładać do ust pianki, a po włożeniu każdej z nich mówić "Chubby Bunny" - czyli Pyzaty Królik. Podczas nagrywania mieliśmy dużo zabawy, więc mam nadzieję, że Wy też się pośmiejecie.
W komentarzach możecie pisać również jakiego typu posty mielibyście ochotę poczytać i czy chcecie żeby na moim blogu częściej pojawiały się różne wyzwania i filmiki. 





You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetny post! Zaraz biorę się za oglądanie filmiku, bo jak na razie się ładuje :)) Więcej takich postów! :))

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! :) Świetny filmik :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Oby tak dalej. Obserwujemy? :)
    Jeśli tak daj znać u mnie.
    Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje fajnego filmiku
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję obserwatorów! Fajny filmik ;3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/
    Obserwuję i liczę na to samo<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny film :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, pozytywny filmik :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, zawsze przy tych challange`ach się śmieję do upadłego! :p
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah, świetny challenge!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, sama też osiągnęłam taki wynik ostatnio. Świetny filmik.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://beautyindropswater.blogspot.com Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń