Black & white

12:12

Hej kochani! Przepraszam za to, że posty nie pojawiają się tak często, jak planowałam.. Zdecydowałam jednak, że lepszym pomysłem jest jeden post w tygodniu, bo wtedy mam więcej czasu, żeby go idealnie dopracować. Ale wróciłam! Mam sporo pomysłów na wpisy i pełno czasu na robienie zdjęć i pisanie tekstów. A co do dzisiejszego postu, a tak właściwie zdjęć, bo one będą głównym elementem tego wpisu, to ostatnio bardzo spodobały mi się czarno-białe motywy, dlatego zdjęcia nie mają koloru... Co do stylizacji to dosyć mocno za inspirację posłużyła mi Donatkay, która jest jedną z moich ulubionych bloggerek, bo ma świetny charakter. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do mojego "czarno-białego świata". 










 


 
 



Jeśli macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście przeczytać to z chęcią poczytam Wasze propozycje.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny outfit :)
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Uwielbiam czarno-białe motywy ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podobają mi się te zdjęcia :)

    piguus,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze ze masz juz wiecej czasu :)
    Klikłabyś w linki w poście? :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia z kolorem wyglądałyby o wiele lepiej! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia wygladają całkiem ciekawie
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zdjęcia :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie wyglądasz! Wręcz kosmicznie, ale w pozytywny sposób :)
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowymi pomysłami DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi się podoba kapelusz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też poodba się kapelusz. I klimat zdjęć, sama muszę pomyśleć o czarno-białej sesji

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia : )
    Zapraszam do mnie :*
    http://sandraantczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia na prawdę bardzo fajne ^^ Takie klimatyczne ;) Świetna bluzka!
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń