Coachella Valley Music and Arts Festival

21:49

Hej kochani! Dzisiaj mam dla Was post o wydarzeniu, które niedawno miało miejsce w USA. Mowa tu o "Coachella Valley Music and Arts Festival". Przyznaję, że o istnieniu takiego wydarzenia dowiedziałam się dopiero w tym roku i bardzo mnie dziwiły metki w sklepach lub nazwy kolekcji, na których było napisane "Coachella". Na początek myślałam, że to może być jakaś bloggerka lub jakaś projektantka, ale nie! Jest to festiwal muzyki i sztuki, który odbywa się w Kalifornii. Każdego roku zapraszani są różni artyści, a na tegorocznym pokazie byli, między innymi: AC/DC, Kaskade, Florence and The Machine, Hozier, Lykke Li, The Weekend, David Guetta, Kiesza i wiele innych. Jeśli chodzi o sztukę to dla mnie głównym elementem tej sztuki są stylizacje, które mają na sobie ludzie biorący udział w Coachelli... W tych stylizacjach dominują głównie kwiatowe opaski, kapelusze, luźne spodnie oraz....... FRĘDZLE, czyli hit tego sezonu. Bardzo podobają mnie się również złoto - szare tatuaże, które wyglądają prześlicznie. Niektóre pomysły na stroje były bardzo fajne, a niektóre wyglądały jedynie, jak marne kostiumy na Halloween. Patrząc na stylizacje gwiazd można stwierdzić, że były one przygotowywane i obmyślane dosyć długo. Miejsce, w którym odbywa się Coachella jest suche i bardzo ciepłe, dlatego nie powinny Was dziwić bardzo lekkie kreacje.Przeglądając zdjęcia stroi wybrałam te, które spodobały mi się najbardziej i postanowiłam je Wam pokazać. Jeśli post się Wam spodobał to pamiętajcie o komentarzu i subskrybcji. 



Dzieci kwiaty gdyby to widziały, to by płakały (FOTO)

Dzieci kwiaty gdyby to widziały, to by płakały (FOTO)



A Wy chcielibyście być na takim festiwalu? Który pomysł na stylizację byście wykorzystali? 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Słyszałam o tym wydarzeniu! Kiedyś (rok temu) czytałam o tym w gazecie!
    Pozdrawiam!
    julialukaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zdjecia z tego wydarzenia, sama bym sie chetnie wybrala. Ehh moze kiedys;))
    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten festiwal, może kiedyś sama się na taki wybiorę :D
    Jeśli chodzi o stylizację to zdecydowanie najbardziej uwielbiam rozwiązania Van, jest w tym naprawdę dobra :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiscie wybrałabym ubiór Selenki. Wygląda w nim świetnie ;)
    dowiedziałam się o tym festiwalu dopiero od ciebie ; )


    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak oglądam zdjęcia z Coachelli po prostu humor od razu mi się poprawia, chce się tam być :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm fajnie by być na takim Festivalu ;)
    Zapraszam do mnie http://nadziejanazycie.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są przecudowne :) Wygląda zachęcająco :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post, przepiękne zdjęcia! :)
    Zapraszamy do nas http://zuzazuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam pojechać do LA na Coachelle, super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, cudowny blog! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie zaobserwuje twój blog! http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie że bym chciała, cała ta impreza jest tak wesoła, kolorowa. Ludzie emanują takim optymizmem, że nie można się źle bawić. A stroje? Cudowne! Sztyblety, krótkie spodenki, torba z frędzlami i koronkowa bluzka...marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie miłych słów :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks amazing *^* I would like to go someday haha

    I'm following you. Follow back?
    Sleepy Deer

    OdpowiedzUsuń

  16. ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham klimat tego festiwalu, kto wiem, może kiedyś się tam znajdę :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaobserwowałam Twoj blog, może zaobserwujesz mój :)) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń