Things that makes me happy

06:33



Hej! Zwykle jestem żywa i pełna energii, ale czasem mam dni podczas, których czuję się okropnie i mam ochotę schować się pod kołdrą i nie wychodzić nigdy. Dzisiaj mam dla Was post o rzeczach, dzięki którym jestem szczęśliwa i uśmiech wręcz nie znika z moich ust. 
 
♥ uśmiech drugiej osoby
♥ spontaniczne spotkania ze znajomymi
♥ męskie za duże bluzy
♥  kawa waniliowa
♥ słoneczna pogoda
♥ przytulanie
♥ przyjaciółki
  ♥ seriale i filmy
♥ zakupy
♥ spotkania z osobami, na których bardzo mi zależy
♥ muzyka
♥ oglądanie bajek
♥ obecność osoby, która będzie ze mną zawsze, nie zależnie od sytuacji
napój ze Starbucks „Very Berry Hibiscus Refresher”
♥ cukierki „Skittles”
♥ gdy przeglądam zdjęcia na telefonie i przypominam sobie miłe chwile, gdy je robiłam
♥ bieganie
♥ gdy komuś pomogę
♥ dobre słowa od przyjaciółek
♥ poznawanie nowych osób
♥ czytanie komentarzy na blogu 
♥ malowanie paznokci



You Might Also Like

15 komentarze

  1. mam to samo <3

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie te rzeczy to przede wszystkim rodzina, przyjaciele i blog. Świetny post! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wygląd bloga!

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję starałam się by wyglądał ładnie :)

      Usuń
  4. U mnie szczęście powodują dobre oceny w szkole, prezenty, dobra wiadomość od koleżanki, komentarze na blogu, nowi obserwatorzy :)


    Zapraszam do mnie !: http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęście powoduje przede wszystkim hobby, czyli muzyka ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam muzykę
      wpadnę i zobaczę

      Usuń
  6. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (a jeśli możesz kliknij w baner sheinside!)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń