Lazy Day

00:12


Hej kochani! Dzisiaj cały dzień spędziłam zamiennie, a to w łóżku, a to na sofie. Miałam taki typowy leniwy dzień. Ale uwielbiam właśnie takie dni, gdy mogę po odpoczywać i po prostu nic nie robić.

Mój dzień spędziłam oglądając moje dwa ukochane seriale – „Pretty Little Liars” i „Pamiętniki Wampirów” i powiem Wam, że akcja bardzo się rozkręca.
Jak w typowy wolny dzień nie miałam na sobie makijażu, oprócz pomadki Maybelline Baby Lips „Cherry Me”. Bardzo ją lubię, bo prześlicznie pachnie i ma lekki kolor.

Strojem dnia były luźne, dresowe spodnie z New Yorkera i bluza z H&M.
 Cały dzień słuchałam muzyki i do niej śpiewałam i tańczyła - po prostu wykorzystałam fakt, że nikogo nie było w domu.

A Wy jak spędzacie  luźne dni?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja treningowo, w dZień treningi siłowe a wieczorem bieganie :) a co do tańczenia jak nikogo nie ma to mam to samo!!:D www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń