Lazy Day

00:12


Hej kochani! Dzisiaj cały dzień spędziłam zamiennie, a to w łóżku, a to na sofie. Miałam taki typowy leniwy dzień. Ale uwielbiam właśnie takie dni, gdy mogę po odpoczywać i po prostu nic nie robić.

Mój dzieÅ„ spÄ™dziÅ‚am oglÄ…dajÄ…c moje dwa ukochane seriale – „Pretty Little Liars” i „PamiÄ™tniki Wampirów” i powiem Wam, że akcja bardzo siÄ™ rozkrÄ™ca.
Jak w typowy wolny dzieÅ„ nie miaÅ‚am na sobie makijażu, oprócz pomadki Maybelline Baby Lips „Cherry Me”. Bardzo jÄ… lubiÄ™, bo przeÅ›licznie pachnie i ma lekki kolor.

Strojem dnia były luźne, dresowe spodnie z New Yorkera i bluza z H&M.
 CaÅ‚y dzieÅ„ sÅ‚uchaÅ‚am muzyki i do niej Å›piewaÅ‚am i taÅ„czyÅ‚a - po prostu wykorzystaÅ‚am fakt, że nikogo nie byÅ‚o w domu.

A Wy jak spÄ™dzacie  luźne dni?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja treningowo, w dZień treningi siłowe a wieczorem bieganie :) a co do tańczenia jak nikogo nie ma to mam to samo!!:D www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń